SLUTA SNATTA FJORTISARRR!!!!

glömde berätta förut när jag gick på stan, så skulle jag precis gå in på h&m så gick en tjej ut från h&m, då gick larmet. båda vi stannade. jag blev asrädd, hon med. så kom en vakt och en tjej som jobbade där och började kolla, först på mej, jag ba: men va? jag kom ju precis in???? hon ba, ja men vi måste ju kolla ändå :) visst, hon va ju snäll. så allt gick ju bra, de va den andra tjejen som hade tage ett par örhängen. pucko, vet dock inte vem de va. så allt gick ju bra för min del ehhe. men lite scary va de ju. annars så efter jobbet åkte vi på ica maxi. köpte abra rondeller. hehe anteckna! a sedan nu är jag hemma, har äte och de. väntar på att sega syskonen mårtensson har badat klart så jag kan få göra de?? men seg som dom är kommer dom vara klar 9 typ. nejmen. ska iaf kanske plugga lite? sen bada, kanske de blir lite fünen åxå? vem vet hihihihihihihihi. men nu ska jag drutta iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0