snyggt ï

nu är jag homïee! snyggt i eller vad? a men iaf. skolan har varit lite upp och ner. ensa stunden va de astråkigt och andra dog jag. så har de varit hela dagen. varit väldigt okoncentrerad åxå. sånna dagar är lite jobbiga. haha. malin fick hets på mej på matten för att jag smsade hela tiden. så hon spammade med sms. jobbiga barn. adhd. nej jag skoja. snöbollar som far hit och dit. fast de va inte lika mkt idag som igår.

iaf. på konfirmationenfikade vi först, sen hade vi andakt. kyssmä. jag och malin skratta som nå svin. HAHH. fast jag vet inte åt vad? skrattade bara för att malin skrattade. och då skrattade jag så hårt att jag började grina. de va hemskt. gjorde ont i huvudet. och vi förstörde hela stämningen. tror helena blev arg på oss. nej men de störde nog. men tror du vi brydde oss? nej. så vi fortsatte garva när vi gick tillbaka..och ta mej tusan va jag slog i ena tån då alltså. fast jag skrattade bara åt de. så då grinade jag ännu mer. underbart. sedan skulle jag försöka lugna ner mej. de gick. men de tog tid.sedan blev jag förbannad på dom som pratade hela tiden. EHE. sen så.

nu sitter jag här. med melker täcke, jag hade bäddat för fint för att ta mitt. hehe. ikv ska jag plugga fast jag inte behöver. men kommer nog görat ändå. ska även börja förbereda mej inför imorgon. ska både knäppa kort på morgonen och sen har jag elevlektion. åh vill inte knäppa kort. mamma min tvingar mej. tyvärr. de är ju alltid jag som förstör kortne. tycker jag då. vafasen ska jag ha på mej? ÅH hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0