stan

förlåt att jag inte har bloggat, ite fatt jag tror att så många läser dagligen. haha. men iaf. imorse gjorde vi inte så mkt. va trött som ett svin. efter en kopp kaffe blev jag genast piggare. sedan for vi hem och hämtade tova, så for vi till stan. fick se tovas skola, riktigt fin, såg inte ut som en riktig skolan, fast de va ju skåp så..men ja. ändå. fint! men medans dom hade samtal gick jag på stan, hittade så mkt fint som jag vill ha. men jag höll mej! duktigt tyckte jag. spara till julklappar. sedan så när dom va klar gick vi till bilen så åkte vi på donken. skjutsade tillbaka tova på skolan så for vi hit. nu har vi nyss äte. lite mätt man blev. men gott vare. nu ska jag plugga på. har inte gjort mycket alls denna vecka. dåligt av mej. men nu ska jag försöka. ska göra klar so:n. vilket jag är riktigt missnöjd med. tyvärr. asfult. menmen. har iaf gjort de. men ska plugga nu. hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0