stan med mallaaan

hemma nu! kul dag. även om de inte blev som vi tänkt. och de va ju tråkigt. tyckte jag då. men de är sånt som händer. iaf blir ett snabbt inlägg nu. ska plugga lite sen är de träning. men jag och malin skrattade som få! gick runt där och så. haha donken va lungt bäst. när vi stog i kön såg vi en tant som inte va helt hundra, som stod och dansade och viskade typ hela tin " vart är min mat? vart är min mat?" tills hon fick den. hehe. sedan kom emil och david. så pratade lite med dom. åsså säger emil helt plötsligt. "där är den där tanten som hatar matfors!!!!!" vi ba ? öh va? haha så sedan när vi satt oss och börja äta. (bara kag och malin) hörde vi efter ett tag hur tanten fick råhets på emil och david för att dom har nämnt matfors. så hon hotar dom att personalen ska slänga ut dom ahha! sedan kom dom och satt med oss. fasen va na glodde på oss alltså! ahah hela tin. jag och malin satt och garvade lite smått därdå. sedan gick vi ut. väntade på bussen och grejer. men kul har vi haft! hel knas. haha. fick med mej trosor IGEn. hehe dom är så billiga! så varför inte? snygga är dom med. men nu ska jag plugga. får se om de kommer ett inlägg sen.


söt bild va???? rätt nöjd med mej själv <3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0