stan

nu är jag hemma efter en dag på stan. AHAH! askul. hanna och jag bestämde oss att åka in. så vi tog 14.25 bussen in. såklart stod vi på fel busshållsplats. men bussen stannade en bit bort så vi kunde hoppa på. HAHA alla i bussen glodde. kul tyckte jag. inte hanna. sedan for vi in. hände inte så mkt. kollade på folk. sedan kom familjen min för dom skulle köpa skor till robban. då fick jag lite pengar. så söta så! så jag skaffade mej 2 par trosor och lite puder! va inte så shoppingsugen, ville bara ut en stund och ha roligt. och de fick jag. haha. va folk kan vara fula. de va inte elakt. de va ironiskt. så ni vet. sedan for vi hem 17.15. åkte med pontus. haha. han är ju rolig han. a så nu är jag hemma. ska baka sedan ska jag fråga mormor om jag får sova där. va så länge sen nu! hehe hare bra!

imorron är de 2 matcher HEMMMA!

1: kl 11
2:kl 4

KOM OCH HEJJJJJJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0