tack inga

glömde berätta att jag blev lättad och glad förut när vi va på mommas jobb. då ringde inga och sa att hon kunde fixa en större tröja åt mej på innebandyn. ååhhh. dom hanske ha märkt att jag inte gillar min andra. den är bra i bred men i längden suger den rent ut sagt. slutar precis vid midjan. hatar de! den ska vara stor och lång. så tack inga! inte för att jag tror du läser detta men, för tankens skull! hehe.

jag har blirit KÄR i en grymt mysig låt! "ingen kan älska som vi" jag har verkligen fastnat för den! åh. den är så fin. tänker mest på filmen vi såg sist som jag har pratat om. alltså som vi såg på skolan. där va låten med. de va just DÅ den fastnade för mej. passade så bra in i de hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0