tack mamma!

hel stalkers!!!! skoja. blir ett litet snabbt inlägg. skolan gick bra. ficg VG på hk:n känns kanon. hade velat ha högre men förlorade massa poäng genom S.M.A.R.T grejen. kunde inte de ja. menmen hon sa att skulle man lägga in hur jag jobbade under lektionen va jag ett klart MVG. känns ju i kroppen min! glad jag blir. känner att jag verkligen kämpar för att få ett högre betyg. de märker vissa lärare med. de är ju kul. matten och fysiken ska jag kämpa på med. har ändå G i fysik men vill ha VG i de med. hehe. a men sedan va de inte så mkt mer. jo juste när vi skulle till slöjden fick vi reda på att vi hade volleyboll dm halv 4. men som tur va gick vi vidare utan att spela eftersom de inte va någon annan 8 med. va ju kul! nu ska vi bara få veta när vi ska spela :D ehhe. när jag kom hem hade mamma fått hem lite kläder. 2 bh:ar och en skjorta till mej, DANKE morsan! nu ska jag klä på mej så far jag på träning i lucksta! hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0