täckbyxeligan!

fan va kallt de har vare idag! jag och mormor frös som nå kottar ett tag. så vi bestämde oss för att ha täckbyxor imorgon! fatta skönt. slitter frysa. haha. kom iaf hem lite innan fem. hoppade ner i badet när jag kom innanför dörrn ungefär. så mkt frös jag. sedan badade jag i över en timme, pratade i telefon i typ 40 min. kommer bli pank pojkstackarn. haha. aja. fick reda på tiderna för tiden jag ska stå och sälja på lördag med fotbollen, men vafan, solklart har dom tage då jag har match? och min klass ska åxå sälja, så jag hinner typ inte stå nå länge alls. såt hellre mer med klassen än laget. sedan går jag ju typ halv 4 till sporthallen och byter om. sen har jag ju match så.. aja får bli som de blir. vet inte ens hur och när jag ska kunna stå. kotte va less jag blir. aja, skickade ett mail till ulrika om de, så får hon hjälpa mej att lösa de. för seriöst. jag vet inte hur jag ska få tillde. ska försöka lösa de imorgon! men nu ska jag kle på mäj. hörs!


bjur på den ja.  NAWWWW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0