träningsdax

inlägget innan va bland de värsta jag har sett. uffa. de va verkligen jobbigt att se. man lider själv. åh..är iaf på lite bätte humör, tack vare malin och lars. malin och Li har precis suttit och webba för mej. så söta så. haha. malin vettu. knappt att de finns någon som är så sepe som henne! love her! hehe. snart är de träning för min del, känns skönt de. att de är innebandy alltså. fotbollen börjar locka allt mindre nu. vet inte varför, men just nu är de så. får se om de ändras. annars så blir dehär sista inlägget för idag. tänkte sova efter träningen. kände att jag behövde de igår, så idag va jag ju pigg och de va mycket skönare, så vi kör på de nu! hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0