vi vannnnnnnn

första matchen klar! VINST!!! blev 4-2 till slut. heeh dom gjorde självmål. jag gjorde ett iaf. kul de! alla blev så glada när vi vunnit! riktigt kul. alla kämpade på riktigt bra! håkan borde vara JÄKLIGT stolt över oss. han va ju inte med i första eftersom han hade gubbmatch efter våran. den kotten ba dissa oss för gubbarna. menmen. nu ska han vara med. ehhe. bra de! fast peter är duktig han med! nu har jag nyss gjort lite mat till mej och mormor. satt fint i kaggen våran. nu ligger alice TÄÄÄÄÄÄÄTT intill mej och bara myser. så söt. love u brallis. och mormor. hehe. nu ska jag prata med min bubbas<3 sen far jag tillbaka till sporthallen och spelar anra matchen! HEJJJJA OSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0