bajskotte

nu är jag hemma..igår va jag ju hos emilia baby. vi hade riktigt kulmys! skrattade som vanligt, proppa godis och såg remember me. skitbra film, men sämst slut. som sandra hade berättat. men a vi hade de riktigt skojs. pusss.sen vid 9 kom momma och hämta mej så åkte vi hem. ja till mitt andra hem som sagt. hehehe. men så vi mös på. kollade på paranormaly activity eller va de heter. riktigt kusligt men jag kan fasen inte sluta se på de. så jäkla bra. mormor sitter mest bara och skrattar åt gubbarna. men de är ju mormor de. måste få hem kanalen! måste ha den. annars va de match idag. gick skit som vanligt. börjar på att bli trött på att vi spelar riktigt bra men ändå förlorar. dom nya skulle behöva träna lite mer så allt flyter på, just nu är alla "bra" och de är inget illa menat utan alla är verkligen duktiga..men de skulle behöva flyta på mer om man säger så. men alla va riktigt duktig idag. menmen.

idag ska jag bara vara hemma och mysa med familjen, för imorron åker moder till ullared. ska städa rummet,plugga,knäppa egopics a typ de. sånt som behövs en söndag. kommer nog ladda hem mys musik åxå. så jag kan poppa med högtalaren! så de lär ju bli rilly mys de! men nu ska jag mysa vidare på datoren min. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0