bajstjej här serni!

inge bra blogg idag heller. skyller på att de är lov. för de är de ju..idag har jag inte gjort mycket. vaknade imorse med 12 sms. roligt liv. fast ne. sedan mös vi nere med brasan och de. så klädde jag på mej och skit. så gick jag mormor och brallan ut på prommis. skulle möta ulla och angy eller angi. nåt sånt borde de ju stavas som. iaf. vi gick upp på lägdan så dogsen fick springa lite,+ att båda va så snuskig och åt skit. HÄSTBAJJA alltså. trevlig lunch, enligt mej dårå. är man bajsfantast så älskar man nog de mesta. fast inte jag. bara mitt egna. (mogen tjej men vafasen). a sen gickvi hem. jag lagade middagen. hur god blev inte den dårå? asgod. tilloch med bettan tyckte de va asgott. så hon tog mer. vilken ära typ. hhehe sedan blev vi så fulla att alla hoppade ner i soffan och sedan har vi legat som nå jävla köttisar och bara dega med en latte macciatto =D  mums de.

nu sitter vi och duskiterar vilken tid vi konfemander skulle vara i kyrkan imorgon, 11 eller 12? JAG VET INTE. jag tror 12 och emilia 11. help lixom? någon som vet :P? får fråga folket. nu ska jag iaf. chatta lite. askul att chatta ju. chatt chatt chatt chatt. nu ska jag sluta dryga och säga gonatt!

Kommentarer
Postat av: mandi

11 :) men kom ihåg att vrida tillbaka klockan en timme inatt!

2010-10-30 @ 23:46:12
URL: http://maandins.bloggagratis.se
Postat av: emilia

hm.. vem hade rätt? bara undra lixom.

2010-11-01 @ 21:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0