bedrövligt dyr!

kom hem halv 8 med en dyr jacka. vi gick runt i olika butiker och jag hittade några jag gillade. sen kunde jag inte välja mellan 2 så vi givk mellan båda affärerna hela tin typ. men till slut valde jag en från vero moda. åh va jag skämdes över prisen men oj va nöjd jag blev. eller jag måste prova använda den först. men snygg va den! MNE HISKELIGT DYR. men då behöver jag ingen på ett tag. annars lämnar vi tillbaka den så tar jag den röda som jag har som lek jacka. men vi får se. tkr den va snygg iaf! tack mamma <3 sen kom vi hem halv 8 jag sprang in och kissade mamma med. ahha. sen klädde jag på mej träningskläderna. sen hittade jag intye fotskyddet. men såg sedan att de va i väskan. så mormor och gina väntade på mej aslänge typ. ahha puss mormor<3 men sen for vi. träningen va väl sådär. inte min dag idag kände ja. emilia va ju verkligen på topp/lite för busig. hanne med för den delen. haha älskar mina bönor när dom är som busigast för då kan jag pissa på mej bara av att dom säger nåt. puss bönorna mina. <3 själv får jag vara en shycha. men nu ska jag få in en gnutta fysik. kämpa påå! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0