dålig uppdatering!

förlåt att jag inte bloggat nåt i helgen. men som sagt sov jag hos malin. de va kul! dock blev inte helgen som vi riktigt hade tänkt oss. men vi hade de kanon kul ändå. patrik måste ha trott att va va helknas! haha. men iaf. vi har varit ute, sett film. smsat, gapskrattat och ja. allt de roliga. utom en grej då. men de fixar vi ju snart=D har även varit med mormor under hela helgen med. skönt. de.imorse när jag klätt på mej och de så mötte mormor mej med brallan på statiol. lite glad hunden blev. ahha älskar na. som ni redan vet eftersom de står lite här och där. hehe. men har iaf haft riktigt härligt denna helg. sen blir de en veckas lov. då kommer de hända roliga saker minsann! de har jag redan bestämt typ. nu ska jag sitta här ett tag till, sen ska jag duscha,plugga,se ensam mamma söker, och sitta här igen. heheh. men jag vet inte riktigt va jag ska skriva. lär ju komma nåt inlägg sen igen. annars blir de imorgon! hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0