dear hanne

träningen va superkul! kändes skönt att träna. askalas de ju! jag busade på som vanligt..tyvärr. men de gick väl bra de å.

hanne nu ska jag skriva lite till dej här serru..jag vill leka nån dag. emilia du får åxå vara med om du vill solklart! åsså tkr jag att vi är hos hanne och har mys. sen kan vi kila ner på supermarket i lucksta, haha älskar affären! så söt. och mumsiga saker har dom ju! och jag saknar dej pluppis<3 VI SKA LEKA PÅ LOVET! tkr jag då, sen om du tkr jag är jobbig, bryr jag men inte så mkt om. hehe jag tkr inte du är jobbig så då är de ju okej lixom! så vi kör på nåt sånt ! puss

nu ska jag keka frukt och läsa igenom dom viktigaste läxorna sen läser jag boken<3<3<3<3<3<3 natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0