fysikboken min leker kurragömma!

sitter här och pratar med farfar! haha så trevlig så! har pluggar biologi som en gnu! men nu ska jag bara nöta på de så kommer allt flyta på sen! musiken hjälpte mej så allt gick lättare! kom på att min fysikbok är totalt borta. vet inte vart den är. måste vara hemma eller i skåpet. men jag tkr jag har kollat i skåpet. men jag är ju blind när de gäller sånna här saker. får kolla imorron. måste ju ändå hitta den. annars nu ska jag bara duscha,raka benen och ta en härlig dusch helt enkelt! myspys de. imorron hoppas jag att jag och malin ska kunna åka på stan och mysa. skulle vara mysigt mellan allt detta stressande med läxläsning! känna en avslappnande stund! härligt. hihihih mamma va iaf framme nu, dom va tydligen på ullared just nu. måste varit jobbig resa dit! men man hittar ju mkt. men nu ska jag allt duscha och umgås med farmor och farfar! hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0