hanne är min blåskjutare<3<3<3<3

innan träningen pratade jag och lh om elevlektionen vi ska ha, så nu är de klarrt! kändes ju bra de! sedan va de träning. helt okej faktiskt. lite stoj och hoj men de bjuder man ju på! och hanne den kusen har börjat med en tendens att skjuta bollar på den som står framför mål. så tack för alla fina blåmärken <3<3<3<3. annars då? jo ligger i sängen med ginis pinis. lika mys som vanligt då. vi lär väl sova snart, skönt de. gjorde nå latte macchatto eller hur de stavas förut till mej och mormor, tänkte att vi kunde piggna till lite, jag gjorde de, men tro de eller ej. rena rama sömnpillret för mormor. HAHA den sötisen somnade med öppen mun. sedan vanknade hon till när jag och gina skulle gå och borsta gaddarna. haha mysig tant dedär. tur hon är min <3 och ginas då..tova kan vi ju räkna med där å. mamma och åsa är för stor nu så dom behöver mormor så sällan. heheheh skoja. men nu ska iaf jag och bruden bredvid sova. eller vi lär ju prata först men ändå. vi gosar ner oss under täcket. ASMYYYYYS. godnatt! kommer nog slänga in nåt imorron med. hare gött!

Kommentarer
Postat av: hanne

haha , tack själv för mina fina blåmärken :D

2010-10-30 @ 20:33:55
Postat av: hanne

haha , tack själv för mina fina blåmärken :D

2010-10-30 @ 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0