häppy sheep

skolan idag har varit jobbig. utom första lektionen då vi hade svenska med malin. ser ju jämt på film eftersom vi håller på med barndomen. såg på en riktigt bra film tkr jag den här gången. kanske är för att vi är snart i 17 års åldern. så den va bra! annars har dagen varit BORING! trött har jag varit. ville hem. vila. mysa i sängen med min mobil. fast a. heheh. men iaf. hanna fyllde hela 13 år idag! så grattis till dej puppsnöre! nu är du inge lite F12 längre.

tova kom nyss. hon leker med barnen. haha. jag ska bara göra de sista på datorn sen hoppar jag i säng med mobilen. misstolka inte!!!!! ska plugga so. åxå. sen äre äntligen träning! häppy sheep typ. jag vill ha träningar må-on-fr ist för bara on-fr. men de lär väl aldrig gå. men jag vill. sen pratade jag och jenny på spanskan om att möte p95. haha askul! jag vill. får prata med håkanpåkan sen. men nu ska jag musa lite. HEJS

**********

Kommentarer
Postat av: hanne

jaa , jag vill också möta dom :D

fatta kul :D

2010-10-27 @ 15:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0