härligt snack!

nyss kommit hem från skolan. störtskönt nu på slutet. men vi börjar repetera hela dagen. va lite tråkigt först..hade nå lektioner kommer inte ihåg vilka. men sen hade vi hk. gjorde äcklig mat. malin gick hem för hon mådde inge bra stackarn. så jag och sanna hade typ all mat kvar. haha så vi åt brödet vi bakat. de va ju gott demed. sedan va de so och svenska och hela fadderullan. men den kom slöjden. alltid så mys då. jag och emma är för de mesta med varann då. så blev de även idag. vi gick till andra salen och satte oss där och lyssnade på härlig musim medans vi bara pratade ut. vilket va så fruktansvärt härligt. att man vet att en  har samma tankar och funderingar som en själv. även om de blev lite knas ibland så va de ändå skönt! och vi fortsatte hela vägen hem vid mej. men de va så härligt att prata av sej lite granna.

boken igår, ÅH JAG DOG!! den är så underbart bra så de är inte sant! jag vill varkligen ha de så som jessica har om man tar bort att hon blir gravid första gången hon har sex. men annars så är de så som man skulle vilja ha de som i boken. åhhhhh. love! ska läsa mer ikv och sen sa elin att hon hade två böcker till! glad eller? tur som man hade dårå så skulle jag få låna dom. tack elin!

idag blir de lika intensiv pluggning som igår. och kommer förmodligen bli de nån vecka frammåt. prov ochj läxor så de skriker om de! hemskt ju. så bloggningen för mej ligger nog på minus nu, tyvärr. men skolan går ju före. men nu har ni allt en lite text så nu ska jag kolla lite till sen blir de plugg i nån timma sen kommer jag tbx! så vi hörs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0