hurtigrutten

nu har jag hunnit plugga lite och varit ute på en promenad. tog en runt borarna, ytterst härligt med ljuvlig musik i mina öron. får nog börja gå måndag tisdag och torsdag! skulle vara brade! killarna på skolan frågar mej ofta varför jag äter äpplen hela tiden, troligen för att jag älskar äpplen? så otrolans mömsit! går ju inte att beskriva hur gott de sitter i magen min! nu ska jag bara prata färdigt lite med him. hiheheieheihe. sen ska jag läääsa. gud va kul! så spännande så jag dör. hahaha. jesus.

emilia tkr jag pratar mek bajs. fast jag tkr hon är lika bra på de som mej faktiskt. pözzzzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha o julia..vem är him då ? ;) ja vet! :D

2010-10-05 @ 21:09:18
Postat av: malin

de va från mej ;p

2010-10-05 @ 21:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0