jobbig dag

hemma efter en låååång dag. även fast vi slutade 2. men ja. första timmen, so. hade malin. pluggade fysik då. bra de. sen hade vi matte. hade joel falk igen. inte mycket jobb gjort då inte. haha. menmen. sen hade vi spanska. tråkig lektion då. sen lunch inge gomat inte. så efter lunch gick jag och mitt lilla muppgäng på ica och köpte lösvikt eftersom dom har 49 kr/kg. ASBILLIGT! blir nog köp imorgon med. men bara lite. har nått att skylla på hehehehehehhe. menmen.sen hade vi engelska, flöt på smidigt tyckte ja. bara för att jag jobbade som bäst. fick tilloch med en guldstjärna av malin för att jag jobbade så bra! kändes skönt lite såhär innan utv. samtalet! sen va de biologi. jobbigt värre. nu är vi inne på kroppen. de är lite roligare. men varför prata om celler? de va tråkigt. men jag överlevde med att sitta med wille. haha rolig han. nu ska jag se om jag glömt fysiken på skolan. då grinar jag. annars ska jag plugga sen blir de promenad med malin. asmys de! hörs sen!


har inga bilder..måste knäppa kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0