jobbig dag

måste börja med att säga att jag är så jäkla glad att jag har malin som mentor och lena sahlin som mattelärare. de är nog dom två som ställer upp för mej mest. hjälper mej med mina bekymmer. känns så skönt att man vet att dom två alltid är där!

skolan har varit tråkig idag..för sanna va inte på skolan. jag är ju mest med henne, malin och emma. men dom två prupparna måste ju spela pingis hela tin så idag satt jag mest själv. om inte erik kom och uppmuntrade mej. annars har jag inte gjort nåt alls. eller bara lite nu på biologin. satt med erik och jobbade lite först, sen kom julius så då började vi para ihop olika i klassen med varann. haha de va faktiskt kul! annars har jag bara kommit hem och satt mej här. pratar med him lite. ehheheh i like. annars ska jag bara plugga sen får jag se om jag tränar, vilket jag tror att jag kommer göra. men vi får se. men jag tror de blir. för plugget fixar jag ju snart..

och boken min! igår fortsatte jag att läsa ca hundra sidor. ahha. fick nå fel! hon måste välja rätt nu! ÅHHHHHHHH

Kommentarer
Postat av: sanna

va gulli du är julia<3

2010-10-06 @ 18:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0