k-ramp

här sitter jag, ensam hemma med härlig musik i öronen. de är ju klockrent på en lördagsförmiddag. hade varit helt perfa om jag inte hade haft träningsvärk i magen från idrotten igår? gjorde ynka armhävningar och situps. ja jesus. menmen. har nyss målat naglarna. va typ 2 månader sen jag målade dom sist. nu är dom SKRIK rosa. nästan röd. snyggt de! om jag inte hade målat utanför som jag alltid gör. tror ni mej inte fråga emilia. hon skrattar alltid åt mej för de. snart kommer emilia till moi. mys de! love you. hon va ju på partaj igår så händer nog inte så mkt idag. men huvudsaken jag har nån att krampa med. men nu ska jag klä på mej littan kläder ja. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0