kom och busa?

hemma nuja. skönt att vara ute. gick till momma och hämtade väskan min. alice blev så gossugen så jag visste inte om jag skulle stanna eller inte. fick lite ångest nu för att jag bara gosade med henne i typ 3 min. menmen. då har vi nåt att längta till sen då. hehe. nu ska jag nog bara duscha av kroppen. för duschade imorse hos mormor med men nu när jag va ute vill man ju få bort svetheeen. hehe. så de får bli så. sen klär jag på mej och drar hem till malin. blir nog själva i huset om ingen annan dyker upp och busar med oss! vore nåt de. ahha. men vi lär väl ska se film och bara mysa. lockande de lät! mjaou. nu ska jag pepa infur ikvel. fast jak vet ikke hur. hehe. jobbigt va mamma? som ni vet så stör sej min moder på att jag stavar fel i bloggen. så jag tror jag måste skärpa mej!

hej då lilltå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0