LOOOV

provet giiick bajs! kunde de mesta men ändå. åhh. ändå har jag pluggat på som satan. men de ville inte stanna i hjärnan min. så därför pinar jag mej med att ha borstat tänderna och äter 3 SUUURA satsumas! blossor imorgon tror ja. hehe. plågsam tjej. menmen. annars har skoldagen varit SUPERLÅNG. bara för att man vet att de är lov sen. och tro de eller ej men när vi kom till maten va mattanterna utklädda. herrejesus. idrotten va jobbig idag åxå. konditionsbana. kyss mej i arslet va jobbigt de va. fast så jobbigt va de kanske inte. men ja. sen fick vi reda på att första fredagen efter lovet ska jag och lh ha elevlektion, självklart blir de innebandy. så vi ska prata ihop oss lite eftersom vi tänkte ha lite teknikövningar. ska bli kul de! hoppar mellan timmarna nu märker jag eftersom jag har tagit lektionerna i fel ordning men de gör ju inget för ni vet ju inte hur mina lektioner är, förutom vissa då. hehe. men efter idrotten hade vi mentorstid. klassrummen luktade grisstjärt. fyfasen. sen hade vi bara fysik, den va jag inte så inne i och musik, gitarr lektion. kul faktiskt. gillar att spela gitarr. men de värsta är att jag kan inte spela med mina naglar. så jag måste klippa dom..fast jag vill inte de ja inte. menmen. elevensval, bild. målade med akvarell. om de nu stavas så? gör de inte de lär väl emilia komma med en kommentar snart.. heheheheh. bilderna jag målade är på tok för snygga för att ni ska få se dom. to bad! melker fick ena rosa bilden. blev störtglad först, sen efter några sekunder lät de såhär:

m- ÅÅÅÅÅHHH, TACK! VILKEN FIIIN
j- jaja, de va så lite så.

efter några sekunder..

m- men..lopie.va är de för något?????
j- :O??? SER DU INTE ATT DE ÄR EN SKOG MED VATTEN SOM SPEGLAS SEJ???
m- jo de såg jag ju!!!!
j- varför frågade du då?
m-mmnjaa. jag vet inte.

4 åringar kan vara smart dom med..fast ne

Kommentarer
Postat av: lina

ja tycker i alla fall att det är bajstråkigt att ni har lov, va ska ja göra hel veckan då, plugga va...:(

2010-10-29 @ 19:07:02
Postat av: emilia

HAHAHAHAH. meeeeeeeeeeelkeeer så jävla sööööööööööööt<3<3<3<3<3<3

2010-10-30 @ 18:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0