måste plugggga

har inte haft tid att blogga, har egentligen inte de nu heller. men jag känner att jag måste. skolan va helt okej. konfirmationen va tråkig. va bajsigt trött idag. jäkla hyss man håller på med. haha. men iaf. har pluggat so hela dagen. kommer knappt nån vart. börjar bli jäkligt orolig. vill inte ha ig. jag kan allt egentligen men jag måste få igång hjärnan bara. åkte till mormor förut. ville bort. så jag myste där. alice och jag vettu. kom nyss hem. ska duscha och plugga mer. känner att jag kan de nu. för sen är de looooov. jag ska leva som en gnu under en vecka. sen bestämde jag,emilia,issa och erik att vi ska på boda borg söndagen innan skolan börjar igen. askul ju! längtar. sen att erik är med. vet inte hur de kommer gå. kommer väl fastna i nått rum där. HAHAH. skoja. nu ska jag gå. skriver imorron, LOVAR DE!!!!

Kommentarer
Postat av: emilia

hahahahhahaha! schysst mot erik XD

men han kmr få va den modige och öpnna alla dörrar. för de vågar inte jag iaf. rätt vare ä så ståre ett spöke där. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. då skriker jag kan jag lova. asså jesus.

2010-10-29 @ 16:06:15
Postat av: emilia

hehe. ops.

1. öppna

2. jag menar inte att jag kmr skrika "jesus" HAHAHA.

2010-10-29 @ 16:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0