mormor och jag vi är goda vänner

haha vilken slö dag. va med emilia. vi började bar barnvakt. gick ju bra de. sen gick vi ut och gungade i 3min sen gick vi runt broarna. dutti vi är då! hehe. sen gick vi in och åt gotta? smart vi är då. HAHA. sen la vi oss i sängen min och la disney puzzle. askul tills emilia somnat och mian ögon blev som kinesögon. alltså ett streck. så jag somnade jag med. skönt vare. sov kanske i en kvart tjugo min. skolan tar enegrin från en helt seriöst. hemskt ju. lovet kommer mn verkligen behöva!!!! hörde du de lina! LOOOOOOV. så stavs de! a så emilia åkte hem för en stund sen. hon skulle på hockey. skulle inte förvåna mej om hon somnar i stolen och sedan filmar dom henne! haha. nej puss. a men nyss åt jag lasagne och apgo sallad till. mums sa magen min. nu ska jag snart åka till mormor min. sover över hos henne. ska leka med na med. tror de blir kurragömma med dunk. de är vi så bra på. men nu ska jag upp och packa ner de jag behöver. sen fär vi. får se om jag bloggar nåt ikv eller imorron. beror på om tova har med sej datorn till pontus eller om hon är hemma. hoppas den är hemma iaf. ehhehehhe. puss tovizz. vet att du elsKar mej enormt! men nu ska jag musa med alicebrallis min gooos love jo alice<33333333

hahaahahha. mormor och jag vi är goda vänner fast än vi är olika.

Kommentarer
Postat av: toz

hihihi tur du har! jag hade gömt den i resväskan för Gina!

2010-10-17 @ 18:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0