plugghest

nu är jag hemma från denna skoldag med konfirmation! dagen har varit helt okej. hade so första timmen. haha jag gillar att sitta med erik ja! får inte mkt jobb med han men han lyser upp ens dag ordentligt! guldstjärna till han! sedan va de matte. satt med han igen. jobbade inte så mkt alls. rättade mest. men sånt får man leva med. sedan hade vi spanska. började med att alle,albin och linus fick stanna kvar och resten fick gå ut i 5 min. haha söta pojkar dedär! resten av lektionen va alle lagomt sur. men visst drog han på smilebanden lite då och då. haha! sedan gick vi och åt. sen efter de hade vi de oförberädda engelskaprovet. jag blev dock inte klar. har lite kvar. får fixa de på måndag. jag va ju inte ensam direkt. så jag hoppas att de går bra på resten av provet. men vi får väl se. på konfirmationen har vi bara pratat om dop. så nu har man lärt sej lite om de åxå! resten av min dag ska jag spendera åt läxorna. sen ikv tänkte jag gå ut på en promenad igen. med eller utan sällskap. men nu måste jag plugggga! hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0