promenix i regnet!

har suttit vid datorn ett tag nu. haha. va ju ute och gick med malin. väldigt mysigt fast de regnade.gick längre äv va jag brukar. mötte ted åxå på gamla bron. han va så duktig som sprang helt själv. han ville att vi skulle hänga på men inte fan orkade vi de inte. så vi kantade på vi. när vi va vid storjorden åkte mormor förbi oss men inte såg hon oss inte. sötmomma min. så vi fortsatte att gå. de va kul. vi pratade och garvade. asmys! ska gå på torsdag igen! bra de. nu ska jag få in lite extra med spanska och sen tror jag att jag ska sova så jag är pigg och smart imorron inför provet. ska plugga lite till åxå:) men nu ska jag duscha! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0