skolkatalogis

skolan idag va väl okej. och de vet ni ju alla. fick reda på spankapreovet. gick kotte. bleb godkänd åså. men karin hade inte bestämt sej om hon skulle sätta G+ eller VG på mej. får väl se. sen vare som vanligt. hanna hade en asfin jacka! fast min är snygg den med. om ni frågar mina ögon iaf! något jag känner att min grupp har blivit på måndagar är att vi är tysta på linas lektioner. andra gången nu. kändes skönt. om bara julius kunde knipa igen så..annars va de tyst! sen när vi slutade ville lina fråga om vad jag och malin gjort under helgen. förjävla nyfiken lina alltså. haha gopropp dedär! sen när jag stod nere vid skåpen kom albertina och började prata. om att lina sagt de och de och att jag hade tjusats med joel molin? jesus amalia. hur tänker na'? jaja. iaf sen gick jag hem. hade mys. hehe. sen sprang jag upp och kollade i skolkatalogen. mongo.com? nejmen. blev iaf bättre än förra året. får nöja mej med de. nu har jag nyss äte gomat. sen tänker jag gå ut och sringa runt broarna. eller iaf försöka. lite wannabe min vän emma. får se hur långt jag orkar. haha har så sjukt mkt energi i kroppen min. så är väl lika bra. sen kl 8 ska jag se De Okända. för såg att Dan hade skrive att dom skulle vara i Lucksta! roligt. tkr jag då.
jag är mys sugen. vem vill? ring mej.

sötis jag är tkr ja


Kommentarer
Postat av: lina

ja skoja såklart, tro du inte ja skulle sett på er om ni haft ihop det va. :P men ja är fortfarande sjukt nyfiken...

2010-10-26 @ 07:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0