smurfprutt

jobbig morgon imorse. tog på mej sunkkläder. gjort de hela denna vecka. nu torsdag och fredag får jag fasen klä mej snyggt! känner mej som en okammad apa. bedrövligt! men iaf. skolan va väl OK som vanligt då. svenskan va härlig. såg klart på filmen. nuttinutti. men hemskt ändå när thomas.J dog. hövva. och visst. vi kom till den delen där hon fick mens, som jag och erik pratade om. menmen. sen va de bara lektioner. spanska provet gick bra hoppas jag. de enda jag va osäker på va futurum. men jag får äl se hur de går. G kommer jag minst få iaf. hoppas ju på MVG såklart men de tror jag inte att jag får. menmen. hade den efterlängtande biologilektionen åså i slutet. skulle få tillbaka proven. åh. erik va nära att slå till mej. för jag stammade på "jag har fått IG" om och om igen. men när jag fick de stod de ett stort vackert G där. HUR HÄRLIGT KÄNDES INTE DE SOM DÅ LIXOM?=D asglad blev ja. kändes skönt. riktigt skönt faktiskt. nu såg jag att erik skickat musikläxa åxå. kotte lixom. fast den va inte så svår. eller jo den va svår att komma på olika saker men inte nåt man måste plugga in. de va skönt. nu ska jag plugga vidare så ska jag och mamma fara till birsta sen för att kolla på en jacka till mej. sen har jag träning. askul med träning! kändes lite långt emellan att inte ha match på helgen. märkte nu att jag skulle vilja träna 3 gånger i veckan plus match på helgen. de skulle vara suveränt. fast jag vet att de inte skulle gå. lär ju typ bara vara jag som vill de. hehe. ovanligt. menmen. ska diskutera klar med lars först åxå. haha störtskön kille alltså! ska bju på en bild åxå. kände för de bara..


åh va jag vill tillbaka nu assåe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0