utjagad ur huset!

inatt har jag iaf sovit. ytterst skönt. men imorse mådde jag bättre. de onda i halsen är turligtvis borta. fast mamma min tror mej inte. hon tror att jag säger så bara. men de gör jag inte. visst är jag inte helt frisk. snorig och lite slemmig i halsen. men de försöker vi förbättra. när jag vaknade imorse sa mamma på ett sms att adam skulle komma och lägga in golv i köket så vi va tvungen att åka iväg. jag som skulle vila. men pyttsan heller. haha. så vi andra utom robban for till birsta. åkte i smutsiga kläder. hahahhaha. nejmen skoja bara. men jag hittade iaf en blus,halsduk och innebandyglasögon. tack mamma <3 förut när vi kom hem va de som ett nytt kök. riktigt fint! nu är de bara hallen kvar. kommer bli fint dehär! nu ska jag äta sen far jag till mormor så hörs vi imorron! jag har ju match åxå. ska se om jag orkar spela. men jag hoppppppppas. får se hur jag mår imorgon. men nu ska jag keka. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0