mammalös unge!

här sitter jag, mamma lös i 3 dagar. känns knepigt. får hoppas de funkar. får tänka på att jag kommer nog få något när jag kommer hem! hoppppas. men skolan har varit jobbig idag. somnade inte förns sent igår för melker hade astmaattak. inte gick de att sova då inte. så runt 1 tror jag att jag sov om inte tidigare. aja. hade kemi "prov" idag. fick förväntansvärt bra, tur emilia hjälpte mej de lilla jag behövde igår. lärde mej något faktsikt. emilia förklarade bättre så jag förstod. och de är inte som du tror emilia, jag lärde mej verkligen de. kändes bra, speciellt när lena sa att de såg ut som g eller mer! får hoppas på de! annars har jag pussats och kramats mycket idag. gillar de ja! och jag blev dödskär i hannes militärgröna byxor idag! riktigt snygga! synd att man inte har smala fina ben som den bruden! dom satt riktigt snyggt på henne! puss hanne<3 amanda hade en snygg kofta med! jag är riktigt shoppingsugen..synd att jag bara har typ lite över 200:( får se om jag kanske får med mej nån till stan i veckan. vore supermys! hhiihiih. men vi får se. sitter och lyssnar på härliga kärlekslåtar LOVVVE! idag ska jag plugga biologi. inte kul. men jag måste. sen annars ska jag sitta vid datorn. mys de!
nu måste jag bara visa bland dom finaste bilderna jag har på min dator. väcker minnen i bakhuvudet. titta och njut!







jag bara älskar bilderna!


Kommentarer
Postat av: hanne

2010-10-11 @ 19:23:37
URL: http://hannearnesen.blogg.se/
Postat av: amandaaa

taaack igen jullan :)

2010-10-11 @ 20:27:16
URL: http://amandaborg.devote.se
Postat av: ämäläa

och jag älskar dej!

2010-10-11 @ 20:28:52
URL: http://emiliaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0