strulig dag!

skolan idag har bara varit förvirrande. vilket jag inte trodde. åkte till skolan med mamma. hade utv.samtal. gick faktiskt bra! känns bra att lärarna peppar en. sen finns de ju alltid något man kan ändå på. vilket jag ska göra. vill att de ska känns riktigt bra! så jag ska kämpa på. sedan hade jag omprov på matten. gick bättre iaf. nu blev jag godkänd. men jag fortsätter kämpa på med matten så kommer de gå kanon sen. får jag väl hoppas. sedan hade vi hk prov. gick riktigt bra. skerv på allt. sen får vi ju se hur de gick.  känns som att jag kommer få VG. men vem vet. sedan va de som vanliga lektionerna.

ska hinna med att plugga lite so åxå. sen tror jag att jag tar mej en powerwalk igen. så mysigt att röra på sej. igår va jag glad hela vägen. fast de va ju inte såå himla konstigt men. ehheheh.

snart är de lov. längtar lite. fast ne. mycket! ha så mycket inplanetat. tänk om jag inte ens hinner allt? då kommer jag minnsan skämmas! men ska nog gå. om jag har tur. hehe. nu ska jag gossssa. hörs senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0