vilken dag alltså

vilken dag rent ut sagt! pratade med malin och lena ett tag på morgonen. a sedan va de som vanligt. hade möte om kiosken med ulf. gick bra de. hade fyrik med cecilia vega. vilken apa! haha. bulia blev mitt nya namn. hha. nu kommer vi till de omtumlande. vi skulle ha musik. erik va inte där så vi hade vikarie. cissi. annica janssons barn. känner henne från förr. a så vi va i datasalen med hannes halva klass. allt gick bra tills vi slutade. då kommer elin och ber mej hjälpa till att leta cissis mobil. hon va verkligen jätteledsen stackarn. då har alltså nån snott hennes mobil under tiden vi varit där nere. sedan hände inge mer med de. sedan efter ett tag blir vi inropade till storklassrummet av ulla grannas. lite sur måste jag ju säga att hon va, men om man tänker på situationen så förstår jag nog. a så startades en så kallad rättegång. ingen erkännde nåt så vi blev indelade i grupper. hon varnade oss för att vi skulle få stanna hela kvällen. haha malin och jag blev asrädd att vi skulle missa mötet med innebandyn. söt vi är. a så efter ett tag släppte hon alla utom wille och adam. sedan gick jag på bilden för de va där jag hade elevens val. efter ett tag kommer annica med cissis mobil. vem de va säger jag inte här. men jag är smått förvånad faktiskt. menmen nu ska jag öta tacos och sedan är de träning. fast jag skippar den nu ja. hehe hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0