vilken kvällll!

ligger i tovas rum, med hennes dator. va riktigt trött för ett tag sen. men då gick jag ju och borstade tänderna så  träninen då blev jag pigg. så jag snattade tovas dator en liten stund. för nu börjar ögonen rulla igen. träningen . va lugn. kom lite sent för mormor glömde bort att de va träning, haha hur go får man bli? a sen efter de duschade jag och åt lite snabbt, sen skjutsade mamma min mej till malin. fyfasen va kul vi hade. började med att kolla på kort när malin va liten. ahhahhaha så jäkla söt och go. sen efter ett tag bestämde vi oss för att gå ut lite. så vi pratade lite och gick på statiol. de va där allt de de roliga började. fyfasen va kul vi hade. och tur. kommer ha kul hela helgen nu! HOPPAS. a sen gick vi in igen för de va kallt. vi skrattade av pirrighet. haah. sen bestämde jag men för att inte åka hem. så jag ringde min bästa vän så hon hämtade mej vif halv 11 typ. snacka om att brallan blev glad. ville mysa direkt! älskar dom båda två till 1000! a så nu ligger jag här. ska sova. för imorron ska jag först vara med mormor och sen med malin. så vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0