what a night

alltså bättre kväll måste man leta lite efter. de va bra längesen jag skrattade så mkt som jag har gjort nu! började med att jag och malin träffades på ica. så kom hanna åxå. så vi köpte våran diet. dricka,godis och popcorn. och nej. tjock är inte ordet. de är njutning. a sen gick vi hem till malins mamma. vi va ensamma med ludde. ahha vilken jäkla hund. asgosig. haha. a men när vi kom hem började malin och hanna att fixa skålar och sånt. så jag skulle vara bussig att slå på tv:n och kanal3. vafan då funkade inte tv:n sen. haha jag skrattade tilol döds. skämdes lite gjorde jag ju åxå förståss. efter 15 min typ fixade malin de. hahahahahhahhahah.så vi skrattade som nå gamar åt dieten och tittade på tv. kul som attan hade vi. hannas mage putade ut och va hård. malin gick på toa. mitt har inte börjar värka än. men de kommer väl de med. sedan vid 22.10 gick jag hm. all alone. inte ett kryp va på byn. kändes ju skönt. så allt gick bra! och kvällen min va ju oemotståndligt rolig! nu är jag trött och busig. men inte ska jag sova heller. ehehhe. men nu ska jag se mer på tv ja. avis emilia? aja hejs

Kommentarer
Postat av: malin

oslagbar är ordet!

2010-10-31 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0