28 september

ja som sagt, de är den 28 september, vilket betyder att vi åkte till turkiet för en månad sen. känns längre. men ja. min färg är totalt borta den med. fasen! hoppas vi far snart igen. skulle vara riktigt mys de! men de lär väl inte bli på ett tag de inte. hehe. skolan har varit som vanligt. hk, gjorde pannkaka/plättar och mexikans soppa. soppan va goast! sedan gick jag och sanna på ica. köpte ett kort och ett gravljus. sen gick vi till alexanders minnesplats och tände ljuset. jag kände att jag ville vara med och sörja. så de kändes skönt men klumpen i halsen satt där. men de gick bra, men känns ändå overkligt att just HAN har dött. hur hemskt som helst. menmen nu är de färdipratat om de. slöjden fortsatte jag med stickningen. gick ju i räserfart idag tyckte jag. hann göra 8 varv. bra ändå tycker jag då. sedan stack jag hem. blir väl lite läxa. sedan ska jag höra med mormor om vi ska gå på prommis. annars går jag själv. måste införskaffa mej en dog, så jag åxå blir tvingad att gå ut varje dag. skulle inte sitta helt fel inte! skulle känas enormt skönt! ibland dårå. hehe. men nu ska jag göra lite matte eftersom vi har prov på torsdag! INTE NAJS LIXOM!!!!



över 100 ljus..

hehe mitt och sannas

så jäkla fin bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0