anton i sjön

är hemma efter en dag i skogen med min klass och 8a. men vi va bara med våran klass, vilket va lite skönt. allt va så mysigt när vi kom dit. vi gick i olika grupper. jag började gå med lenas grupp på en långprommis och kollade på växter. de va lite drygt men mysigt. sedan satte vi oss i skogen en och en och bara lyssnade. de va så jäkla mysigt. man slappnade av så man blev helt slapp efter de. sedan gick vi tillbaka för lunch, vilket bestog av korv med bröd. efter att vi ätit de skulle min grupp stanna med henrik på plats och kolla efter vattenkusar. de va kul. nackdelen va nog att när jag skulle plocka upp kusarna med pincetten dödade jag dom :( R.I.P hehe. sedan fick jag så apont i magen så jag viste inte va jag skulle göra. så jag la mej bland myrorna och skit. då släppte de för stunden. sedan när vi skulle gå tillbaka till bussen kom de tillbaka tills vi hoppat på bussen. då slutade de. jag satt med söt pernilla. läraren alltså, inte bruhn. hehe. juste glömde berätta att när vi precis kommit till grillstället så såg vi att anton va och simmade i sjön där vi va?!? haha alla ba; men anton va gör du i vattnet? så lena blev arg tills han berättade att han skulle stå på stenen så hade han halkat och åkt i. så hans mobil dog den med. trorja. vattenskador hade den iaf. va ju lite tråkigt. tur att de va några som lånade ut kläder till han. men nu ska jag klä på mej mös kläder så ska vi se om mormor ska komma hit eller om jag ska komma till henne. och kom ihåg att de är idol ikv!!! GILLLLLLA! hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0