frisk..friSK..FRIIISK NUU!!! :(

har inte hunnit blogga idag, tyvärr. haft fullt upp med andra saker på datoren min. mandi fixade en sida så jag skulle kunna ladda ner musik vilket va riktigt gulligt! annars då? skolan idag va mysig. alla kom och kramades och pratade på, vilket jag tyckte va myspys! idag har jag varit mycket med malin och mandi. haha vilka tjejer! skrattat som en get! underbart att komma tillbaka till sådant.
dom 2 sista timmarna hade vi egen studietid, 2 lektioner. fick inte så mycket gjort, för jag pratade mest. sista timmen hade vi nån ny tjej. lina. haha störtskön!!! tillåter malin att brotta ner albin mitt i lektionen. haha. och killarna gjorde loppor så de va dom sysselsatta med. solklart måste ju albin pröva. han fick "pussa någon" då kom han fram till mej, jag fattade ingenting. jag trodde han skulle bita mej på kinden eller nåt. blev verkligen skiträdd. och så började han skratta, jag blev lite småsur. och han ba: men julia, du skulle ju bara få en puss!
lite dog jag ju av skratt heheh.
nu kom jag nyss hem från att ha kollat på min träning. jag avstod den idag eftersom jag är förkyld. vilket passar riktit bra denna vecka. första innebandyträningen på onsdag. kam man missa den tro? NEJ APPSOLUT INTE! så näsan och halsen måste vara iaf 90% inom 2 dagar annars. ska verkligen öra allt för att fixa till de. men nu ska jag ladda hem mer musik, och se om jag hittar den någonstans i min musiklista. sedan måste jag fixa inför imorgon när vi ska ut i skogen. hövva. skogsmölla här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0