härlig träning

kom nyss hem från träningen. riktigt härlig träning..glada tjejer, musik och bara mys. riktigt kul va de! innan vi hade träning hade 98 tjejerna match mot kbk. dom vann med 5-4! riktigt duktiga! söta är dom ju med! hehe. men nu till våran träning. vi hade peter och kenneht till tränare denna dag. gick ju galant de! de värsta va i slutet när de va stafett. för då måste ju herrlaget stå där uppe och heja på. speciellt du jeppe. haha! nej jag skoja bara. nej men man får en sån press. men de gick ju hyffsat de med! men nu ska jag kolla igenom matten eftersom vi har prov imorron. DÄR RYKER G! nejmen. jag är så osäker på matte. bajskotte. men nu ska jag BADA asmys ju! GOD NATTTTTTT


jag älskar er skitungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0