inte på topp direkt..

bara för att de är min dag så kunde jag inte ha byxorna, fick på mej dom och de, men de satt som klister. så imorgon tänker jag åka och byta dom tror jag, om jag har nå sällskap. emilia kanske ville. men vi får väl se. har ju konfirmations grej först. hanna ville att jag skulle komma till alle, emn jag vet inte riktigt om jag orkar, vill gärna hitta på nåt, men för tillfället känns de som jag gärna stannar hemma med film och kanske lite choklad, vore inte helt fel inte. nackdelen är ju att vi är med i viktväktarna, men jag kan cykla imorgon bitti ändå. heheh. kom på att vi är lediga på måndag med. härliiiiigt. men nu ska jag höra och se vad som händer framöver.

juste måste ju tacka min bästa tova för en sjukt snygg ring jag fick av henne idag. puss <3


Kommentarer
Postat av: malin

skitsnygg !

2010-09-19 @ 21:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0