klick klack

hemma nu efter en klackandes dag! gick bättre än trott. tur de. albin prövade att ha dom på sista lektionen. passade ju perfa! haha annars har dagen flytit på bra tycker ja. när jag kom hem hade vi gäster, inte vilka som helst utan tessan och jennie. härliga tussar de.

nu har jag läxa som väntar på mej. jippie. men lika bra att få de gjort. ville gå på promenad med mormor och dogsen. får se hur de blir med de.

snart åker mamma till ullared. smått avis. fatta va kul de hade vare att åka dit. men jag ska kolla lite på deras blogg om jag ser nåt som jag tkr är snyggt så skulle mamma kolla på de. lät ju kanon de. ska göra de snart..så jag skriver efter läxan och de! hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0