lite extas

nu är jag hemma. du, dedär va så jäkla kul så jag va som en glad prick hela träningen. kanske lite över EXTAS emilia. juste. men allt gick bra och vi va hela 15 st på en TRÄNING. de va superkul och bra. hade några från fotbollen där. alla va superduktiga för att vara första gången. hoppas dom fortsätter. vi behöver ju dom. jenny va ju kanon i mål hon med. allla va duktig. åh de va så kul. dock måste jag skärpa mej lite med allt fjant märker jag. jag blir lätt överdriven. de måste jag tänka på. jag känner hur denna termin kommer flyta på galant. skulle kunne sluta med fotbollen nu och köra 4 pass i veckan. heh. men nu ska jag äta frukt sedan duscha. så vi hörs väl imorgon efter at vi varit i skogen. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0