luktar mumma

så är nu hemma. snacka om snyggt de va där inne. värst utsikten dessutom! själva huset utomhus såg kanske ut som man trodde när man sett inomhus. men de va ju kanonfint ändå! missade mammorna idag med. får kolla på datorn imorgon eller nåt. för nu måste jag duscha igen..luktar som affe gjorde. inte smaskens de inte. sen ska jag se på mtv. heheh kanon de. dåligt med bloggning denna helg. blir så när man ha otto här! kommer sakna pruppen. :( menmen han kommer väl snart igen får jag väl hoppas. annars åker vi till han! hehe. men nu ska jag fixa lite. ska läsa igenom läxan åxå. prov på onsag? eller va de torsdag? a nåt sånt iaf. JISES. men nu måste jag verkligen gå! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0