match flyttad

kom hem för ett tag sen. dagen har flytit på bra. men allt de roliga började på fysiken, haha malin sat och kludda på min arm, sedan på min han skrev hon julia<3erik för erik satt breve mej och tyckte de lät bra. de va hans ide alltså. a och efter fysiken hade vi musik. vi skulle gå in 3 och 3 i de lilla musikrummet för vi skulle spera ackord på gitarr. jag va med malin och erik. och tror ni inte att musik erik sitter och kollar på min hand hela tiden. jag skäms som en gnu. haha men han måste ju ha fattat, hoppas ja. menmen efter de hade vi elevens val. självporträtt. gillar ju de ja. fint blev de med. va nog lite ironisk där. men iaf sedan gick jag hem. och nu fick jag ett mail av ulrika att matchen imorron är flyttad till halv 10 ist för 4. lite sur blir man ju. apa. allt sket sig. men nu ska jag på träning. hejs.

hoppas mamma har sett mobilen jag vill ha =D=D=D=D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0