men sorry dåe

förlåt för att jag inte bloggat på hela dan. skolan va faltist kul började med matte, gick väl bra, satt med erik. gillar han ja.sedan skulle alla 8or på teater med heliaås. verkligen bra teater tyckte jag, skrattade typ hela tiden. handlade om sex, kärlek och sånt. underhållande! hahah. fick även träffa melina. länge sen de. sedan va de som vanligt bara. efter skolan va jag ensam hemma en stund. försökte få in lite matte inför imorron men pyttsan heller. sedan smsade jag rätt länge med joel w. haha gopojke dedär! efter de kom mamma och maggis med sallad. mummmmmma. och efter de for jag på 96 tjejernas match. satt med alla möjliga. wille, david, emil, otti, linnea, tesse och madelene wiig. men sedan blev de bara jag och killana, wille frös så mkt så han fick min jacka, så efter ett tag började jag åxå frysa haha. så vi satt typ ihopklistrade och bara mös. de tyckte t.o.m wille. myspys. så nu kom jag nyss hem. ska snart se idol. får se om jag har nåt att skriva om sedan. blir nog bra de. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0