millans cäm

nu har emilia nyss åkt hem, sitter nu och gottar mej med äpple, keso och en macka. mumma. vi va ju och knäppte kort föut, blev verkligen jättefina och coola. dock knäppte vi mest med millans cäm för den är ju littan bättre än min lilling<3 gud va de bonkar inne hos sebbe..? va håller dom på med? ahah men iaf, imoron gör jag om lite på rummet, kommer kännas jobbigt men sköööönt. som en nytt kliv i livet. men bara typ. så kommer bli en krasslig bloggning för min del, men så fort som jag är klar ska jag försöka blogga. om nu orken följer med. men som sagt. nu ska jag planera inför imorron och sedan ska jag försöka sova, för jag är trötter, natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0