Mobilblogg

Åh. Hittade inte sladden till mp3n. Får se om jag hittar den imorron annars får vi se om man kan köpa ny. Så dyr kan den ju inte vara? Har ju pengar så ska höra med mamma om hon tror att dom kan ha sån här i matfors. Annars då? Jo jag har prövat högtalaren, ha riktigt härlig! Med ny musik där lär jag ha disco varje dag! Nejmen. Hihi. Förut när jag tänkte kolla vad jag skulle ha på mej på måndag och packade idrottsväskan, hittade jag mina klackeskor. Dom som jag vill använda men inte vågat. Nu har jag bestämt mej för att ha dom på skolan. 10 tal tjejer i 8 har redan använt klackeskor vilket jag tkr är roligt, för nu har jag mod till att använda dom. Även om folk kritiserar mej. Men dom är så snygga i mina ögon så jag bryr mej inte! Men nu ska jag se lite tv sen sova. Natti :)

Kommentarer
Postat av: otti

snyggt! men jag kommer känna mig som en dvärg :P

2010-09-26 @ 00:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0