otto is here! NAJS

har varit hemma i extakt en timme och 35 min nu. varför jag inte bloggade direkt är för att otto är ju här. haha störtskön. gillar karln ja! han slår erik faktist. menmen. musiken va riktigt jobbig idag. vi spelar instumment till en johnny cash låt. tror han stavas så iaf. a men då är alla helt galen och slår på saker och spelar musik på högsta volym? va hände med den snälla rara klassen? fick en riktigt huvudvärk vilket jag inte velat ha eftersom musik är lite smått kul ibland. men idag ville jag bara där ifrån. men nog om de. våran fotbollsavslutning ställdes in igår pga allt regn som skulle komma idag. så innebandy för mej vilket jag är ruskigt glad över. inte så vdare sugen på att möta mammaorna i fotboll. haha. och hanne stackarn va sjuk så hon skulle inte träna :( hoppas du blir bra snart!<3 ja..vad mer kan jag skriva? helgen? vad väntar på mej denna helg? jag vet faktist inte. mys som vanligt. kanske hittar på nå skoj med mina kära vänner.menmen som sagt vi får se. annars får väl mormor stå ut med mej. vilket jag hoppas hon gör. annars skulle hon nog inte tillåta mej att komma mer. ehhe. men nu ska jag busa med otto ja! hejs



bjöppar på en bild som jag knäppte med emilia i söndags. lite småfin faktist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0